Dobre wpisy użytkownika Anieszka_Przybysz

Sztuczki - odchudzanie

ZIELONA KAWA
Zielony jęczmień
ocet jabłkowy

MAGICZNY ŚWIAT odchudzania...


Odchudzanie - sztuczki

Żyjemy w czasach, kiedy zarówno stres jak i nadmiar posiłków, brak ruchu wpływa szalenie na odkładanie się tkanki tłuszczowej, a co za tym idzie, otyłość.

Pierwszym czynnikiem, który pomaga zmagać się z otyłością jest oczywiście KAWA. Jednak najlepsze rezultaty przynosi konsekwencja w działaniu i kilka sztuczek, które można zaserwować w zaciszu domowym. ODCHUDZANIE SZTUCZKI - Szczupłe uda

ODCHUDZANIE SZTUCZKI

1. Woda z cytryną po obudzeniu - czyści organizm ze złogów i poprawia przemianę materii

2. Kawa bez cukru, (z mleczkiem) Kawa wspomaga odchudzanie, pod warunkiem, że jest bez cukru

3. Przed posiłkiem szklanka wody (przed każdym posiłkiem)

4. 5 małych posiłków dziennie, co trzy godziny powinniśmy coś zjeść (nawet jeśli nie mamy łaknienia)

4. Napięty brzuch, mięśnie brzucha powinny być cały czas napięte.

5. Więcej ruchu, rower, bieganie, siłownia, spacery lub po prostu sprzątanie to może zapewnić nam spalenie tłuszczu i utratę kilogramów.

Pijąc wodę z cytryną co rano przed posiłkiem, oczyszczamy jelita i pomagamy naszemu metabolizmowi, woda oczyszcza a cytryna alkalizuje, to pomaga nam  w szybszym spalaniu tkanki tłuszczowej a tym samym pozbyciu się niepotrzebnych złogów i kilogramów.

Jeśli pijesz kawę, pamiętaj  bez cukru. Cukier powoduje zakwaszenie organizmu, a tym samym odkładanie się toksyn w naszym organizmie. Kawa wspomaga odchudzanie, ponieważ poprawia nastrój i dodaje nam wigoru. Dzięki tej energii stać nas będzie na działania dodatkowe, 1-3 filiżanek dziennie.

Woda przed każdym posiłkiem spowoduje, iż nie będzie takiego łaknienia, co w rezultacie spowoduje możliwość najadania się mniejszymi porcjami. Pamiętajmy jednak, aby w czasie tej kuracji spożywać większe ilości magnezu, bo zostanie on wypłukany, a potrzebny jest, aby praca naszego serca i mięśnia przebiegała bez zakłóceń, a myślenie było łatwiejsze i konstruktywne. Magnez B6 w tabletkach, naturalny magnez jest również w miodzie.

Ograniczenie posiłków w ilości, wystarczającą jest ilość zamkniętej pięści, ponieważ nie powinniśmy się najadać, ale czuć lekki niedosyt, najlepiej 5 posiłków dziennie, wtedy nasz organizm trawiąc kolejne porcje nie ma poczucia straty, przy wydaleniu i nie domaga się większej ilości jedzenia, czuje się bezpiecznie.

Kiedy nasze mięśnie przyzwyczają się do napiętego brzucha jego zawartość nie będzie się wylewać, przez co nasza sylwetka nabierze zupełnie innego wyglądu. Postawa powinna być wyprostowana a brzuch wciągnięty i napięty, jest to bardzo łatwe, jednak wymaga systematyczności, później samo wchodzi w krew i staje się rutyną.

Ruch jest nieodzowny dla naszego organizmu, tylko dzięki prawidłowej ilości ruchu, jesteśmy w stanie prawidłowo funkcjonować, nie używane członki naszego organizmu przestają funkcjonować, ja na to mówię, rdzewieją. Tak też jest z naszym ciałem, brak ruchu powoduje że tracimy kondycję, rdzewiejemy i tyjemy.

Faktem jest, że organizm podczas stresu zwłaszcza związanego z brakiem pieniędzy, kumuluje tkankę tłuszczową na przyszłość, gdyby zabrakło jedzenia. Dlatego, jeśli nawet brak funduszy w gospodarstwie domowym pamiętajmy, aby wrzucić coś na ruszt co 3 godziny, nawet jeśli to jest jabłko lub jogurt, da nam poczucie komfortu i nasz organizm nie będzie domagał się znacznej ilości jedzenia. Czy niedobór magnezu i stres coś łączy? Tak, tworzy się błędne koło stresu, dlatego pamiętajmy o magnezie. Magnez B6

KURCZENIE ŻOŁĄDKA

Powinniśmy zrobić wszystko, aby nasz żołądek się skurczył, poniżej kilka sztuczek, jak tego dokonać.
Kurczenie żołądka trwa 14 dni, to czas kiedy z ilości masakrycznych pysznego jedzenia przechodzimy do ilości zawartości pięści. Dobrze by było pozbyć się nawyku solenia. Mniej smaczne posiłki sprzyjają odchudzaniu i nie odkłada się woda w naszym organizmie.

Zmień nawyk jedzenia na dużym talerzu i nakładaj wszystkie posiłki stałe, łącznie z obiadem na małym talerzyku.



Uwaga ważne!!!
Nie zastąpimy wody z cytryną, wodą z kwaskiem cytrynowym. Kwasek cytrynowy jest wytwarzany syntetycznie na bazie cukru za pomocą kultur pleśni: kropidlaka czarnego Aspergillus niger, to zupełnie inna substancja niż naturalna cytryna.Kwasek cytrynowy to chemia !!!



Zobacz więcej

PRZEPIS NA LEKKI POSIŁEK DO PRACY

KAŻDY POWINIEN TO PRZECZYTAĆ

Idzie lato, teraz jest wiosna i obfitość warzyw i owoców. Daje nam to możliwość przerzucenia się z ciężkich posiłków mających za zadanie ogrzewać nas w zimne dni, na lekkie i przyjemne, jednocześnie sycące posiłki.

Każdy człowiek pracujący lub uczący się, potrzebuje mnóstwo witamin oraz mikroelementów, dlatego dieta powinna być bogata w wszelkiego rodzaju zieleniny, warzywa oraz białko.

Dieta powinna być lekka ale treściwa, zawierać wszelkie niezbędne dodatki jak: pomidorek, sałata, marchewka.

Jest całkowita dowolność w doborze warzyw w naszym pojemniczku do szkoły lub do pracy, warto podkreślić, że jeśli nawet nie posiadamy ugotowanego mięska z indyka lub kurczaka, można od bidy zastąpić je np. wędlinką lub parówkami drobiowymi, chodzi przede wszystkim o dostarczenie witamin, dlatego jeśli masz zamiar wziąć kanapki z chlebem i to, co gorsza kupionym w sklepie, a nie na zakwasie swojej roboty, daruj sobie i weź pojemnik.
Nie zabieraj chleba, chyba, że chcesz się utuczyć. Najlepiej tuczą bułki. :)

Powinno się wyrobić nawyk jedzenia w pojemniczku, zawsze mieć przy sobie widelczyk, (może być plastikowy), zaopatrzyć się w odpowiednie zestawy do robienia kompozycji smakowych z warzyw i białka.

Białko: mam tu na myśli mięso indycze, kurczaka, jaja, ryby w każdej postaci, awokado. (dodaje energii i nasyci, aż do głównego posiłku)


PRZYKŁADY LEKKICH PRZEPISÓW
Sałatka 1: miks sałat z marchewką, awokado, pomidorek, rzodkiewka z liśćmi, (liście rzodkiewki zawierają mnóstwo witamin, nie wyrzucaj ich tylko pokrój drobno i dodaj do sałatki), wszystko to oprószone solą i czarnuszką oraz polane oliwą, (LICZY SIĘ MAŁA ILOŚĆ)+ pyszna kawa

Sałatka 2: miks sałat z marchewką, pomidorek, dwie parówki drobiowe (LICZY SIĘ MAŁA ILOŚĆ) + pyszna kawa

Sałatka z awokado:
awokado, miks sałat, rzodkiewki, pomidorek, sól, (dodatkiem jest kiełbaska drobiowa)
(LICZY SIĘ MAŁA ILOŚĆ) + pyszna kawa

Zobacz więcej

Soki zamiast przekąsek

Dobrym patentem na nie podjadanie jest picie soków.

Soki możemy dowolnie komponować według własnego "widzi mi się", ważne jest to, aby wypite były tego samego dnia, nie przetrzymujemy ich w lodówce na drugi dzień, starajmy się je wypijać najszybciej jak się da od wyciśnięcia. Nie chodzi tu jednak o łapczywe łykanie i zapijanie się sokiem, wręcz przeciwnie sok należy popijać powoli i delektować się jego zawartością, mieszając ze śliną.
Sok owocowo warzywny:
4 buraki - źródło żelaza i witamin,
4 jabłuszka - błonnik i witaminy,
2 gruszki - pyszny naturalny słodzik do soku,
sok z cytryny - wit C oraz dla smaku, podkreśla jego wyrazistość... mmm pychota :)

DO SOKU MOŻNA DOŁĄCZYĆ:
marchew - poprawia wzrok i koloryt skóry,
banan dodaje słodkości - podnosi poziom serotoniny w naszym organizmie, czyli zabezpiecza przed stresem i depresjami,
brzoskwinia - źródło błonnika naturalnie słodzi sok,
pomarańcze lub mandarynki - dużo wit C...

MOŻNA PRZYRZĄDZIĆ ZIELONY SOK:
kiwi - mnóstwo wit C
pietruszka - wit C
Jarmuż - mnóstwo wit i mikroelementów, żelazo

Zobacz więcej